قیمت ساخت آلاچیق چوبی ارزان
نوشته شده توسط : maral

چوب پلاست

قیمت ساخت آلاچیق چوبی ارزان

قیمت ساخت آلاچیق چوبی در مجموعه ایساتیس دیزاین مناسب بوده ضمن اینکه این مجموعه از چوب پلاست با کیفیت و مرغوب در ساخت سازه ها و المان های مختلف بهره می گیرد.
ایساتیس دیزاین مجری تخصصی چوب پلاست جهت محوطه سازی و طراحی دکوراسیون می باشد. پروژه های اجرا شده توسط این مجموعه در زمینه چوب پلاست در بخش پروژه های اجرایی قابل مشاهده است.
جهت طراحی و اجرای سایر المان های چوبی از جمله کفپوش، نما، دیوارپوش، پله، نرده، آلاچیق، پرگولا، نیمکت و ... با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

ساخت آلاچیق چوبی

آلاچیق چوبی دارای قدمت بالایی است و همه ی ما تا کنون با این سازه های زیبا در گوشه ای از شهر، پارک ها، باغ ها و ... روبرو شده ایم.
زندگی شلوغ و پر از اضطراب شهرنشینی باعث شده است افراد برای مدتی نیاز به استراحت در فضاهای آرامش بخش داشته باشند. به طوری که امروزه ساخت روف گاردن در پشت بام ها به سرعت در حال افزایش است. چرا که می توان در روف گاردن یا حتی حیاط از سازه هایی از جمله آلاچیق برای استراحت کردن و گذراندن اوقات فراغت استفاده کرد.
همه ی افراد تمایل به ساخت آلاچیق با استفاده از متریال های چوبی دارند چرا که چوب حس خوبی را به افراد القا کرده و نمای جذاب تری نسبت به سایر متریال دارد.
امروزه به جای چوب در ساخت بسیاری از سازه ها از جمله آلاچیق ها از چوب پلاست یا چوب پلاستیک استفاده می شود.





:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: